mandag 8. september 2014

Christmas Party i London

Gjengen på Christmas Party 2012

I år tenker vi igjen på å ta turen over til London for Jack Lilley's årlige juleparty i butikken. Årets party vil bli holdt torsdag 11. desember.  I tillegg prøver vi å få til et besøk med omvisning på Triumph fabrikken om fredagen. Dette er ikke avklart enda, men Dave hos Jack Lilley jobber med saken.


Forhåpentlig fikser Dave
et fabrikk besøk for oss
Vi var over på Christmas Party i 2012 og jeg tror ikke jeg tar for hardt i når jeg sier det var en utrolig flott opplevelse. Her var det blide fjes og god stemning fra vi møttes på Flesland til vi kom igjen søndag kveld stappfull av oppleveleser og inntrykk. Du kan forresten lese om hvordan vi opplevde partyet her og en oppsummering fra en av utfluktene våre her

Forrige gang bodde vi veldig sentralt i London, mens vi denne gangen vil satse på et hotell litt lengre fra sentrum. Dette for å gjøre det litt rimeligere og for å få kortere avstand til Jack Lilleys. Det er imidlertid krav om at det skal være kort vei til Underground eller tog til sentrum.




Eksponering i Motorcycle News fikk vi også
Synes du dette høres interessant ut er det bare å hive seg rundt og melde seg på. Vi vil bestille hotell, men for å få et der det er plass til oss alle, trenger vi en relativ kjapp tilbakemelding fra de som ønsker å være med. Flybilletter ordner folk selv. Fra Bergen satser vi på British Airways i tolv tiden om torsdagen og hjem i igjen søndag kveld.

Påmelding skjer som vanlig ved å kommentere på bloggen eller til Magne (98 29 88 53) eller Ole (41 00 52 89)

5 kommentarer:

  1. skal vi bestille sammen ?Sånn att vi reiser sammen? mvh slengis

    SvarSlett
  2. Dette tar Åsen seg av, slapp av. :-)

    SvarSlett
  3. Først må jo folk begynne å melde seg på......

    SvarSlett
  4. Jeg har fri når dette finner sted, og er 97,3% sikker på at jeg blir med, ergo er jeg påmeldt. Tar med frk. Fryd også, men hun vil vel helst gå bananas i designerbutikker på egen hånd. Med litt flaks lokker jeg med meg TriumphTruls med frue også...

    SvarSlett
  5. Eg e med hilsen slengis

    SvarSlett