onsdag 29. august 2012

I'm going to Hell, anyone else who wants to join?

Neste torsdag (6.sept) saler jeg opp biken og setter jeg kursen mot Hell. Målet med turen er festivalen Blues In Hell, som arrangeres på Hell Stasjon i Stjørdal. Foreløpig ser det ut til at jeg kommer til å kjøre alene oppover, men hvis det er noen som har lyst til å henge seg på er det bare å gi en lyd.



Jeg tenker å dra i tolv tiden på torsdagen og bruker to dager opp og to dager ned igjen. Reiseruten er ikke fastlagt, men det vil i størst mulig grad forsøkt å komme seg ut på de mindre og folketomme veiene. Visst vært tillater det, blir det Tindeveien og til Lom første dagen og så videre til Hell via Røros om fredagen.

På Hell blir det å bo på Rica hotell, som har bluespakker for kr. 1845,- pr. person. Dette inkluderer to netter m/frokost og inngang til festivalen begge dager. Jeg var der i fjor og det var skikkelig trøkk med mye bra musikk. Original besetningen til Blues Brothers er hoved trekkplasteret for årets festival som også inneholder mange andre store navn. Du kan lese mer om festivalen på bluesinhell.no.

Ingrid kommer med fly, så det er jo også ett alternativ om man ønsker å ha noen med seg som ikke har tid eller ønsker å kjøre/sitte bakpå. Returen vil sannsynligvis gå nedover langs kysten og Atlanterhavsveien er helt klart ett mål. Total kjørelengde er ca. 160 mil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar