torsdag 28. juni 2012

Triumph RUN nr.5

Årets femte Triumph RUN bryter med prinsipper som å velge varierte turer og at folk kan bestemme seg rett  før avreise om de vil delta eller ikke. Dvs det siste kan man denne gangen også, om man ikke har bestilt mat vel å merke.



Nok en gang prøver vi oss på en tur til Strandvik, men denne gangen må folk som ønsker raspeballer bestille på forhånd. Allerede mandag kveld må jeg vite hvem som skal ha rasper og melde dette videre til Handelshuset. Så om du ønsker rasper; skriv det i en kommentar, sende meg en SMS eller mail innen mandag kl 2100. Påmeldingen er bindene.


Det er selvfølgelig mulig å delta på turen uten å spise rasper eller annen middag. Da trenger vi ingen påmelding.


Etter vi har spiste i Strandvik, går turen videre til Våge på Tysnes, enten via Mundheim eller Baldersheim. Vi tar en ferge fra Våge klokken 2215.

Så til fakta.

Møteplass:       Hjelles Bakeri på Trengereid (v/rundkjøringen)
Dag:                 Tordag 5. juli 
Fremmøte:        kl. 1800
Avreise:            kl. 1815
Raspeballer:      må bestilles innen kl. 2100 mandag 2.juli          


Kart for turen ser slik ut:

Vis større kart

11 kommentarer:

  1. Jeg blir med og jeg vil bestille raspeballer.
    Hilsen Janet.

    SvarSlett
  2. Da er vi i hvert fall fire som skal ha rasper. Flere som vil ha, husk å melde fra før kl 21 på mandag.
    PS! Det er meldt 23 garder og sol!

    SvarSlett
  3. Hei,

    satser på tur, men ikke raspe!

    (Raspeballer med påfølgende motorsykkelkjøring, hmm...)

    :-)) Jon8

    PS! Magne, jeg tar med vindskjerm til din bror, det er han sin sorte tiger 1050??

    SvarSlett
  4. Jeg kan dessverre ikke stille denne gangen.

    mvh
    Martin

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var synd, Martin., men fint at du sa i fra. Du får ha en fin sommer.

      Slett
  5. Tigergutt bestiller komla

    SvarSlett
  6. bakhodet til Henning ser ut som en komle...

    SvarSlett
    Svar
    1. Mangler bare en dott. :-)

      Slett
  7. Da er 8 raspemiddager bestilt. Dersom det er noen som som ønsker pizza e.l, må de gi beskjed til undertegnede på Trengereid. Håper det er mange som stiller. Det er meldt knall vær, så det blir nok en knall tur. Gleder meg.

    SvarSlett
  8. Hei

    Jeg blir også med :)

    PS Jon. Fin t om du tar med vindskjermen ;)

    Svein ARne

    SvarSlett
  9. Sitter og nyter noen kalde på terrassen og skuer mot Middelhavet i behagelig temperatur. Alt e' egentlig helt fint, men GJETT kor eg har tankene mine... Neste år tar eg ferie en uke seinere...
    God tur og kos dokker!!
    P.S. Gi gjerne en vurdering av raspene med terningkast.
    Hilsen Ole

    SvarSlett