lørdag 29. september 2012

Høsten går fort...

Flere fra denne glade gjengen er påmeldt…
det gjelder også disse to blide herrene.
Kanskje på tide å gjøre et fremstøt angående hotell til det forestående Christmas partyet hos Jack Lilly? Så langt har det ikke vært en eneste kommentar om dette her på bloggen. Har vært på nettet og søkt litt, og det som slår meg er at hvis man skal ha et rimelig rom noenlunde sentralt, så begynner det å haste.

Selv tenker jeg å reise bort allerede tirsdagen, eventuelt onsdagen. Litt avhengig av pris og beliggenhet av hotellet vi ender opp med, og jeg går for et enkeltrom. Vi er visstnok tolv påmeldte, og det vil si at vi trenger minimum syv rom. Flere av de litt rimeligere hotellene er ganske små og med relativt få rom. Mange av dem har ikke så mange rom ledig. Så derfor: Hva synes DU er akseptabel makspris per hode, per natt? Hva er akseptabelt med hensyn til reisetid med tub’en fra hotell til sentrum? Ikke brenn inne med det. Sleng ut din mening her!
Og ellers? Vel, jeg gleder meg i hvert fall sykt til denne happeningen, og håper vi har fått til både en improvisert mc-tur og en pubkveld før vi kommer så langt.

Ole
Muligens blir det også tid til et besøk på London  Motorcycle 
Museum, bare drøyt seks km fra Ace Café.

Kanskje ikke helt i dette sjiktet vi
søker hotellrom, og nettopp
derfor bør vi snart handle.

Regner med det kan bli noen lystige
kvelder på denne turen og.

14 kommentarer:

  1. Hva får man for 1000 + i London?

    Henning

    SvarSlett
  2. Eg foreslår at du kommer med noen forslag, Ole, ut fra det du mener virker ok og så tar vi en rask runde og bestemmer oss.

    Skal vi vente på at alle mener noe blir det kanskje umulig å finne noe som passer.

    Magne

    SvarSlett
  3. For de som vil være med på blues om fredagen så tror jeg Ain't Nothing but Blues Bar i nærheten av Oxford Cirkus kan være stedet. Her er det levende musikk 7 kvelder i uken.
    Her er ett par you-tube klipp fra baren som virkelig ser ut til å ha den rette stemningen.
    http://www.youtube.com/watch?v=EU2ZVuNQM1M

    http://www.youtube.com/watch?v=AV8Ni9hConQ&feature=related

    SvarSlett
    Svar

    1. http://www.premierinn.com/


      http://www.travelodge.co.uk/

      Slett
  4. Forslag: St. Giles Hotel ligger sentralt til og har totalt 700 rom. 3 stjerners hotel med sentral beliggenhet. Vennligst sjekk om dette kan være aktuelt. Tom


    SvarSlett
  5. Her er også ett sentralt alternativ, selv om kanskje Tom sitt forslag høres enda bedre ut.
    http://www.travelodge.co.uk/hotels/318/London-Central-Covent-Garden-hotel

    SvarSlett
  6. Går gjerne for Tom sitt forslag. Grei pris og ideell beliggenhet, men det ser dessverre ut til at det bare er få rom igjen. Har 2 andre forslag. Ikke fullt så sentralt, men likevel ikke for langt unna. Standarden ser også bra ut.
    Crown Moran Hotel:
    http://www.booking.com/hotel/gb/crownmoran.no.html?aid=311099;label=hotel-128735-gb

    Premier Inn, Hammersmith:
    http://www.booking.com/hotel/gb/londonhammersmithpremiertravelinn.no.html?aid=311099;label=hotel-128735-gb

    SvarSlett
  7. Da har Magne og jeg bestilt 7 dobbeltrom på St. Giles Hotel. (Gratis avbestilling inntil 1 dag før ankomst).
    Jeg har rom for meg selv og det må én til ha. Hvem det blir kan dere jo krangle om ;-)

    Ole

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne rom for meg selv.Tom

    SvarSlett
  9. Da var du først ute, Tom. Ønsket er registrert, notert og eksekvert.

    Ole

    SvarSlett
  10. Da er det en av de påmeldte som har bestilt et eget rom ekstra.Det vil si at en av de øvrige kan få et dobbeltrom for seg selv. Her gjelder det først til mølla...

    Ole

    SvarSlett
  11. sjekker du ett rom for meg å,gjerne enkelt,eller eg tar ka som helst eg ,e ikke så nøye eg....marthon

    SvarSlett
  12. Nå har vi fikset enkeltrom til deg Marthon.

    SvarSlett