søndag 15. juni 2014

RUN'et gikk rett inn i skodden

Bildet er tatt fra Trengereid mot Bruvik på Osterøy. Trenger vel ikke si mer?
 Det er ingen overdrivelse å si at denne våren har vært sjelden god for oss motorsyklister her vestpå. Uke etter uke med flott vær og tørre veier. Mye mer en vi hadde våget å håpe på foran sesongen. Litt regn har det riktig nok vært, men da kun en dag eller to. Hel uvanlig. Det var derfor litt kjedelig at den ene skikkelige dårlige dagen denne uken, skulle bli på torsdag - dagen vi hadde planlagt årets fjerde RUN.



Normalt spiller været liten rolle på fremmøte når det er RUN. Det var likevel med en viss skepsis jeg dro ut til Trengereid direkte fra jobb denne torsdagen. Det er rart med det - vi vender oss fort til fint vær. Man blir rett og slett kresen....

Våt dag for Sprinten denne gangen,
I ett skikkelig dritt vær ankom jeg møteplassen litt før kl. 1800. Ikke helt uventet må si, var det ingen andre sykler å se når jeg kom. Jeg prøver å ta noen bilder mot Osterøy mens jeg venter, men kamerat finner ingen ting å fokusere på.... Jeg lot eventuelle etternølere få ett kvarter, før det var på med hansker og hjelm og destinasjon hjem, ingen vits å drepe motorsykkelgleden heller.

Sko og klær gjorde jobben og jeg kom hjem tørr og fin. Så har man i hvert fall fått sjekket det. Og neste gang - da er alt så mye bedre skal du se.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar