fredag 14. august 2009

Er det noen som kan hjelpe?

Hei Triumph entusiaster.

Jeg har nettopp kjøpt en Triumph Legend 900, 2000 modell. Er det noen som har en bra løsning for montering av top-box; Givi eller lignende?

Jeg har ikke tatt bilde av min sykkel ennå, men fant noen bilder på Finn. Min har påmontert sissybar, som det ser ut som jeg må ofre for noe annet. Har vært i kontakt med en som skal selge sin Thunderbird i Kr.sand, den med røde striper i setet. Forrige eier ser ut til å laget en løsning som jeg er ute etter. Har også snakket med han som skal selge den med 3 store Hepco Becker vesker. Men den løsningen er muligens noe voldsom for meg, og jeg har allerede små Triumph sidevesker tekstil. Ønsker primært å få festet en Givi top-box som jeg kan kjøpe av min nabo som har en til overs.





mvh Per Kvalnes

1 kommentar:

  1. Hei

    Har en Hepco Becker topp-box komplett med monteringsplate. Brukte den på det orginale Tiger brettet jeg har, men platen passer på alle brett. Har kjøpt en større box som hadde egen plate.

    SvarSlett