tirsdag 2. desember 2014

Er det interesse for TiV kalender i år også?


Det nærmer seg nytt år og med det behov for nye kalendere. Er det noen som vil ha TriumphiVest kalender i år også? Gi i tilfelle en lyd her på bloggen så snart som mulig,



Kalenderen vil som vanlig inneholde bilder fra sesongen som har vært og vi kommer til å opprettholde den flotte kvaliteten som vi har hatt de siste årene. Også i år vil vi prøve å holde prisen på kroner 150,-

Alle RUN datoer og andre relevante datoer som er klar når den går i trykken, vil også i år bli trukket på kalenderen.

For ordens skyld nevner vi at bildene for årets kalender ikke er plukket ut enda, Det er dermed ikke sikkert noen av de bildene som er i denne artikkelen vil bli brukt i kalenderen.

Det er som regel mange som tar bilder på turene våre og hvis det er noen som sitter på ett eller flere blinkskudd tar vi gjerne i mot. Det bare å gi en lyd.



8 kommentarer:

  1. Jeg bestiller en.

    Mr. Thruxton. :-)

    SvarSlett
  2. Sign me up.
    To stykk... en til Triumphstua (mannehula)
    og en til kjøkkenveggen :)

    SvarSlett
  3. Ja takk, kalender til meg :-D
    Janet

    SvarSlett
  4. Jeg bestiller 2 stk, Tom

    SvarSlett
  5. håper eg å kan få kjøpe to. mvh rocket man

    SvarSlett
  6. Veldig bra folkens. Da setter vi i gang for fult med arbeidet for neste års kalender. Det har vært litt mye på programmet i det siste, så jeg regner med at vi lager en kalender som går fra februar til februar.

    SvarSlett