mandag 28. juli 2014

Årets 6. RUN nærmer seg

På torsdag er det klart for årets sjette ordinære RUN. Etter årets fantastiske sommer er jeg redd for at folk begynner å bli kresen på hvilke værforhold man gidder å kjøre motorsykkel i. Siden værmeldingene for resten av uken stort sett varierer fra time til time, gjør vi en vri denne gangen.



Vi møtes rett og slett på Er-An på torsdag 31. juli, klokken 1800 så tar vi det derfra. Fra Er-An har vi mange muligheter for å ta fine turer og skulle det være aldeles for ille, kan vi rett og slett bli der og prate utover en stund.

Håper selvfølgelig at været blir bra og at det er mange som tar turen.

Vi snakkes.

3 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg.

    Hilsen Henning

    SvarSlett
  2. Blei det noen kjøretur på torsdag? Jeg kunne ikke komme siden noen ville ha meg ut på jobb igjen :-/

    SvarSlett
  3. Det var bare fire stykker som stilte og da vi skulle ta en tur åpnet himmelen seg fullstendig. Vi fant derfor ut at til og fra fikk bli nok tur denne gangen.

    SvarSlett