tirsdag 10. april 2012

Slutt på kalde fingre

Etter oppfordring kjøper jeg inn noen sett med varme håndtak fra USA. De som ønsker å ha, må sende meg en mail, SMS eller skrive det i en kommentar under om at de skal ha, innen fredag 20. april.


Jeg har selv montert disse på seks, syv sykler og har aldri vært noen tull med noen av settene. Varmer godt gjør de også. Faktisk bedre enn de originale varmehåndtakene jeg har på Sprint'en.

Settet består av en folie som en limer under sykkelens originale håndtak. Dermed får man beholde de håndtakene man har i dag. I tillegg er det med en liten tre trinns bryter (høy, lav og av). Denne er normalt ikke noe problem å finne plass til. Installasjonen blir vanligvis helt skjult på clutch siden, mens den på gass siden kan se litt kabel.

Prisen vil trolig ligge rundt 350,- kroner pr. sett. Så gi meg en lyd om du ønsker å henge deg på.

7 kommentarer:

  1. Jeg vil bestille et sett.

    Henning

    SvarSlett
  2. Jeg bestiller et sett også.

    Mvh
    Morten

    SvarSlett
  3. Dette har jeg lyst å prøve - eg e med :-)

    Ståle

    SvarSlett
  4. Med denne responsen ser det ut som om vi må ha en egen Frosbite RUN til høsten......

    SvarSlett
  5. Jeg fikk meg både naglebit og en støkk i livet da jeg kom inn i et snøparti ovenfor Eieklandsosen på lørdag. På veien hjem, så hadde en bil godt rundt da jeg passerte det samme stedet.....all grunn til å kjøre forsiktig.

    Henning

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er forsatt tidelig i sesongen og all grunn til å tenke på at det fortsatt kan være glatte veier. Godt det gikk bra med deg, Henning.

      Slett
  6. Jeg bestiller et sett

    Mvh
    John

    SvarSlett