onsdag 16. februar 2011

Det går mot vår :-)

Hurra !! Våren er rett rundt hjørne !
Jada, jeg vet - det kom snø i natt også. Selv om det enda går litt tid før de fleste av oss har funnet frem doningen fra lover, kjellere, garasjer osv nærmer vi oss ubenhørlig mot vår. Det er et faktum. For de som har gått med planer om å få gjort spesielle oppgraderinger i løpet av vinteren begynner det kanskje etter hvert å haste nå.


Tørre veier noen dager i det siste har for min egen del ført til at det kribler i kroppen etter å komme igang. Det å kunne få frisk luft i fjeset hver morgen og komme opplagt på jobber er en deilig følelse. Selv om det egentlig er litt rart, blir det alltid travlere og travlere i takt med at det blir lysere om kveldene. Planleggingen av årest Triumph RUN er derfor så smått begynt å komme i gang.

I løpet av de to årene vi har holdt på med Triumph RUN har vi kjørt mange flotte turer. Så langt har vi også klart å variere reisemålet ganske bra og vi håper vi kan klare å finne nye tur mål også 2011. Til det trenger jeg imidlertid hjelp fra dere. Er det noen som har lyst å vises oss favoritt veiene sine, så blir vi gjerne med på tur. En kveldstur bør de være en 10 - 15 mil og inneholde minst ett stopp. Det trenger ikke være kafe eller tilsvarende for vi kan jo faktisk klare å ta med oss ett par kanner med kafe om det kniper. Største delen bør være utenfor E16/E39 for at vi skal slipppe for mye køkjøring. Så folkens - kom med forslag.

Fra Nils har vi tips om nye broer i Gulen som gjør at vi kan kjøre helt ut til Byrknesøy. Dette ser ut til å være en kjempefin tur, om enn kanskje litt lang. Den burde likevel være mulig å gjennomføre som siste tur før ferien, når vi har lange lyse kvelder.

Ellers har han foreslått en tur til Bondhusbreen of for egen regning legger jeg til Folgefonna. Fine turer, men litt vanskelige å gjennomføre som kveldstur. Spørsmålet blir da om vi er klar for å ta i bruk en helgedag eller to i løpet av sesongen til å kjøre Triumph RUN. Jeg tror det, men dere må komme med tilbakemeldinger om det er interessant for dere også.


Til slutt vil jeg be dere spandere noen minutter på videoen under; Den vil garantert sette deg i den rette stemningen og for de som har vært med en stund, gi gode minner fra "glory days"




.

1 kommentar:

  1. Hei

    Det nærmer seg nå. 3-4 uker nå så er vi der. Jeg blir med uansett hvor veien går, både ettermiddagsturer og heldagsturer.

    Gleder meg.

    Morten

    SvarSlett