mandag 19. desember 2011

God Jul til alle

Da er det på tide å takke for sesongen som har gått. Selv om været ikke alltid har spilt på lag, synes jeg vi har hatt mange fine turer gjennom sesongen. På nesten alle turene har vi hatt med "nye" folk og det er veldig kjekt. Det passer selvfølgelig ikke for alle hver gang, men siden vi begynner å bli en såpass stor gruppe at vi stort sett er rundt ti sykler på hver eneste RUN. 
Det er nå tredje sesongen vi kjører Triumph RUN og vi har hatt utrolig mange flotte turer rundt om i distriktet. Vi har prøvd å  gjøre turene så varierende så mulig, både i forhold til kompasset (nord/sør/øst/vest) og til selve ruten for turen. Det er mange hensyn og ta og jeg begynner etterhvert å gå litt tom for nye ruter som lar seg gjennomføre på en kveldstur.

Jeg har noen planer for neste sesong, men tar mer enn gjerne i mot innspill fra dere på turer / aktiviteter. Om det er noen som lurer på hva jeg ønsker meg til jul i år, kan jeg fortelle at jeg blir veldig glad om det er noen som vil dele sine Triumph opplevelser i 2011 med oss andre her på bloggen.

Jeg ønsker alle en riktig god jul og ett godt nytt Triunph år. Så sees vi snart.



3 kommentarer:

  1. Hei Magne
    Vil bare takke for å at du holder i gang denne bloggen som gir en ekstra dimensjon til Triumphkjøringen. Vil også takke for mange fine turer i både fint og dårlig vær. Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL og håper du får mange harde pakker under treet (en Explorer er vel for mye å håpe på :-))Med vennlig Tiger hilsen fra Trygve.

    SvarSlett
  2. Takk for det Trygve. Explorer blir nok litt for mye å håpe på ja, dessuten så vil den ikke ha fått plass under juletreet.....
    Vi snakkes ut på nyåret.

    SvarSlett
  3. GODT NYTTÅR til alle sammen.

    Hilsen Henning

    SvarSlett