lørdag 15. mai 2010

På vei til Rett Vest


På vei til Rett Vest treff i Gudvangen. Turen ble lagt via. Modalen og Jølster og til slutt Sogndal før vi igjen la turen over Sognefjorden og til målpunktet Gudvangen camping. En nydelig tur på masse flotte veier. Bildet over er tatt ved Jølstervannet.

 
 En stopp i Mo hører til.

 Snøen ligger ikke langt unna, selv om vi nesten er til 17. mai. Her ved Jølstervannet.



Fjærlandsveien, fra Jølstervannet til Sogndal var en fantastisk opplevelse. Perfekt asfalt, liten trafikk og skikkelig MC vei hele veien. At det vi måtte betale 75 kr. i bompenger får vi heller tåle etter en sånn herlig kjøretur. Trøsten må jo være at det kostet over 800,- for et vogntog

En må legge hodet godt bakover skal en se opp disse fjellsidene....

Selve treffet har jeg dessverre ikke noen bilder fra siden jeg bare var tilstede fredags kveld. Det lokale husbandet Deep Led sørget for at folk holdt varmen i treff teltet utover fredags kvelden og jeg rakk i hvert fall å konstantere at det var et koselig treff med mange trivelige folk. Litt artig å samle både Amerikanske og Europeiske sykler på denne måten. Dessverre måtte jeg måtte reise hjem tidlig lørdags morgen, så for min del blir det ikke noe mer om selve treffet denne gang. Kan forresten bare nett ta med at det rapporteres at helgrillet gris smakte fantastisk. Skal mye til for å toppe slik treffmat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar